duminică, 6 noiembrie 2016

Prinde Eclipsa de preturi mici de la Zorile Store

Dragii mei prieteni, cred că nu există persoana in lumea asta care să nu iubească cumpărăturile, mai ales în momentul când începe nebunia cauzată de "Black Friday".

Ce reprezintă conceptul Black Friday?
Black Friday (termen provenit din limba engleză care se poate traduce in limba română Vinerea Neagră) este ziua care urmează Zilei Recunoștinței în Statele Unite și care deschide sezonul de cumpărături de Craciun. Deoarece Ziua Recunoștinței este ultima zi de joi din noiembrie, Black Friday apare în fiecare an între 23 și 29 noiembrie. Black Friday este cea mai aglomerată zi de cumpărături din Statele Unite.

Cu ocazia acestei mari reduceri , vreau să vă spun că incepand cu data de 18 noiembrie la Zorile Store va incepe o campanie intitulata "Eclipsa de preturi" cu o ocazia marii sarbatori Black Friday unde veti gasi reduceri de pana la 60% la toate categoriile de produse existente pe site.

Ce reprezintă Zorile Store?
Zorile Store reprezintă rețeaua de magazine offline și online care livrează rapid cele mai noi colecții de la branduri precum Puma, Northland Professional, Skechers, Vans, Le Coq Sportif, New Era, Lacoste, Ipanema și multe altele


Așa cum vă ziceam mai devreme datorită faptului că vor fi reduceri substanțiale de până la 60% am hotărât că ar fi timpul să vină Moș Crăciun mai devreme și astfel i-am arătat soțului meu ce îmi doresc pentru cadoul de sfârșit de an.
Aceasta pereche de incaltaminte face parte din categoria Pantofi de alergat SKECHERS pentru femei si i-am ales datorita talpi extrem de cofortabile din spuma,care imi vor oferi exact confortul de care am nevoie.
Imi place contrastul de culori: roz si gri , precum si faptul ca sunt confecționați din material textil si plasă pentru o buna aerisire a piciorului.
Desi ei au fost creati pentru doamnele pasionate de sport, pentru mine sunt exact ideali pentru a-mi oferi confortul la picioare ,de care am nevoie cand alerg dupa baietelul meu.
Sunt o pereche de incaltaminte care sigur si-ar gasi un loc de cinste in casa mea.

Voi ce v-ați cumpăra de pe Zorile Store?


2 comentarii: