joi, 3 noiembrie 2016

De la 26 de ani la 60 de ani



De curand prietenii nostri dragi de la Yo Sirop de Fructe au implinit formidabila varsta de 60 de ani, perioada in care ne spune ca aceasta inaintare in viata presupune o serie de experiențe din care putem invata ce este mai bun și pe care trebuie sa le aplicam cat mai bine in tot ce vom face.






Sursa fotografie: https://www.facebook.com/760773420706193/photos/a.775738625876339.1073741828.760773420706193/1105565206227011/?type=3&theater

Profitand de aceasta inaintare in varsta, prietenii nostri au lansat o provocare in care vrea sa afle ce ne-am dori noi sa realizam pana la varsta de 60 de ani, mai precis care sunt cele 5 dorinte mari pe care le dorim sa se indeplineasca pana atunci.

Dupa cum ati vazut de-a lungul timpului, ador sa primesc provocari, asa ca in continuarea articolului o sa va spun care sunt cele cinci cele mi aprige dorinte ale mele.
In momentul de fata am 26 de ani, prin urmare mai am la dispozitie 34 de ani ca sa-mi indeplinesc dorintele:

  • CASA: Imi doresc ca pana la 60 de ani sa am propria casa, undeva la curte, de unde sa-mi pot savura cafeaua in fiecare dimineata alaturi de sotul meu 
  • O FETITA: Desi in momentul de fata, am un ingeras de baietel , mi-as dori sa mai raman insarcinata si sa nasc o fetita, frumusica foc, bruneta, cu ochii albastri, pe care mi-as dori sa o imbrac in hainte frumoase, sa o invat cum sa se aranjeze, cum sa aibe grija de ea, sa fiu pentru ea atat mamica cat si o prietena 
  • CONTABIL- imi doresc sa devin un adevarat contabil 
  • SANATATE- imi doresc sa fiu sanatoasa, ca numai asa imi pot realiza visurile 
  • CALATORII: imi doresc sa pot vizita lumea asta in lung si larg. 


Voi ce ati dori sa faceti pana la varsta de 60 de ani?









Un comentariu: