joi, 3 noiembrie 2016

Cumparaturi pentru ingerasul meu

Orice parinte este extrem de mandru de copilul lui, nu-i asa? Ei bine, asa sunt si eu. Imi iubesc extrem de mult copilul, in ochii mei este cel mai frumos copil din lume.
Pentru el as fi in stare sa fac orice, mai ales cand imi arata ca ma iubeste prin diferitele gesturi pe care le face. Ador cum se agata de gatul meu, imi cuprinde fata intre palmele lui micute si imi da pupicul lui lipicios si dulce in fiecare zi. Ma simt atat de mandra ca sunt mamica lui.
Deja Alex s-a mai marit, are 1 an si 7 luni si cum va puteti da si voi seama, au inceput prostioarele. Mobila mea deja a ajuns sa mai aiba doar 3 manere, trusa mea de farduri a ajuns pictura lui pe pereti, baia am inceput sa o tinem incuiata cu cheia, incaltamintea noastra a ajuns sa fie imbibata cu lapte de atatea ori incat deja mi se pare anormal sa nu trebuiasca sa o bag macar o data pe saptamana la spalat.
Oricate prostioare ar face, eu tot il iubesc nespus de mult si datorita faptului ca luna viitoare trebuie sa vina si la el cei doi mosi, am decis sa-i cumpar un cadou care stiu sigur ca ii sunt necesari.

Pentru Mos Nicolae am decis sa-i cumpar o pereche de Pantofi sport LE COQ SPORTIF pentru bebelusi fiind potrivita de piciorusul lui cel dulce datorita faptului ca sunt usori si confortabili.Partea superioara este confectionata din materiale sintetice, rezistente si durabile. Sistemul de inchidere pe baza de benzi velcro, faciliteaza incaltarea si fixeaza mai bine pantoful pe picior. Talpa interioara este comoda si moale, piciorul sta lejer si relaxat. Sunt intariti la calcai, pentru siguranta. Talpa mediana din spuma, absoarbe impactul cu solul, iar talpa exterioara din cauciuc, va acorda aderenta si stabilitate pe orice suprafata.

In mod normal acesti pantofi ii gasim pe site la pretul de 219 Ron , dar am de gand sa-i cumpar dupa data de 18 noiembrie cand ii voi putea achizitiona cu o reducere de pana la 60%.

Suna bine, nu? Despre ce este totusi vorba?
Dragii mei, incepand cu data de 18 noiembrie la Zorile Store va incepe o campanie intitulata "Eclipsa de preturi" cu o ocazia marii sarbatori Black Friday unde veti gasi reduceri de pana la 60% la toate categoriile de produse existente pe site.

Succes la cumparaturi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu