miercuri, 2 noiembrie 2016

Cum ar fi daca...

Dragii mei, astazi va provoc sa imi spuneti "Ce ati dori sa faceti pana la varsta de 60 de ani?".
Provocarea este lansata de cei de la Siropurile Yo care au implinit varsta de 60 de ani de cand ne incanta gusturile cu siropurile sale iesite din comun.
Eu daca as putea sa-mi imaginez cum ar decurge viitorul as dori sa-mi indeplinesc urmatoarele visuri:

  1. Sa am casa mea, undeva la curte ca sa ma bucur in fiecare zi de aer curat 
  2. Imi doresc sa-mi vad copii realizati, la casa lor
  3. vreau sa fiu inconjurata de multi nepotei
  4. Imi doresc sa am o viata sanatoasa
  5. Imi doresc sa-mi mearga afacerea si blogul sa creasca odata cu inaintarea mea in varsta

1. Dupa cum stiti deja de vreo 3 ani am casa la curte in constructie, extimez ca in 2 ani o sa reusesc sa o termin,apoi vreau sa ma mut impreuna cu familia.
2. Desi am in momentul de fata doar un baietel, imi mai doresc si o fetita. Vreau sa-i vad dupa ce-si termina scoliile , cum isi deschid cate o afacere si pe urma imi doresc sa-i vad fericiti la casele lor impreuna cu partenerii lor
3. Am crescut inconjurata de multi veri si ador sa am neamul mare.Imi doresc sa am cel putin patru nepotei de la copii mei
4. Sanatatea este cea mai importanta, daca nu esti sanatos nu iti poti indeplini visurile
5. Imi doresc sa-mi deschid o afacere in domeniul economiei, mai exact vreau sa-mi deschid un cabinet de contabilitate. Sa nu uit si de blog, datorita lui m-am maturizat si am reusit sa ma deschid ca sa pot sa tin legatura cu voi. M-am apropiat atat de mult de toti. Va iubesc extrem de mult.




5 comentarii:

  1. Si noi pe tine te iubim si bafta in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult succes draga mea, sper sa te vad in marile topuri ale afaceristilor de succes :) , esti ambitioasa si poti reusi.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos,,,cu toti ne dorim cate ceva si se poate indeplini doar daca credem in visele noastre!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti doresc sa-ti indeplinesti tot ce ti-ai propus!

    RăspundețiȘtergere