joi, 3 noiembrie 2016

Black Friday la Zorile Store

Dragii mei, incepand cu data de 18 noiembrie la Zorile Store va incepe o campanie intitulata "Eclipsa de preturi" cu o ocazia marii sarbatori Black Friday unde veti gasi reduceri de pana la 60% la toate categoriile de produse existente pe site.

Eu personal abia astept sa inceapa aceasta mare campanie deoarece am pus ochii deja pe o pereche de incaltminte.
http://www.zorilestore.ro/pantofi-de-alergat-femei-skechers-go-run-400-f-14350_cchp
Aceasta pereche de incaltaminte face parte din categoria Pantofi de alergat SKECHERS pentru femei si i-am ales datorita talpi extrem de cofortabile din spuma,care imi vor oferi exact confortul de care am nevoie.
Imi place contrastul de culori: roz si gri , precum si faptul ca sunt confecționați din material textil si plasă pentru o buna aerisire a piciorului.
Desi ei au fost creati pentru doamnele pasionate de sport, pentru mine sunt exact ideali pentru a-mi oferi confortul la picioare ,de care am nevoie cand alerg dupa baietelul meu.
Sunt o pereche de incaltaminte care sigur si-ar gasi un loc de cinste in casa mea.

Asa ca dragi mei, profitati de aceasta mare reducere care va fi si cumparati-va produsele dorite.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu