luni, 3 octombrie 2016

Un delicios mic dejun

Un delicios mic dejun
Pentru Alex am pregatit
Asa cum am invatat,
De la bunica in copilarie.

Un ingeras de baietel
Cam mofturos din cale afara
Sincer m-a terminat
Nestind ce sa ii ofer la micul dejun.

Din fericire pentru mine
Mi-am amintit cu ce ma pacalea
A mea bunica scumpa si draga
Sa mananc de dimineata.



Se ia o felie de paine,
Se pune la prajit.
Apoi se intinde usor pe felie
Un cubulet din untul Kerrygold.

Se presara un strop de dragoste
Insotit de o gustoasa dulceata
Si este gata de servit
Pentru micul mofturos al meu.



Incercati si voi dragii mei
Este o sursa intreaga de sanatate
Un unt produs din laptele vacilor irlandeze.




4 comentarii:

  1. Ador painea prajita cu unt si un stop de dulceata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un mic dejun foarte gustos si sanatos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am cautat acest unt dar chiar nu l-am vazut pe nicaieri.

    RăspundețiȘtergere