luni, 8 august 2016

Si ma intorc la tine iar si iar mare neagra

Vine vara, bine-mi pare
Eu astăzi plec la mare
Pe care o iubesc tare
Pe a mea frumoasa mare.

Mi-ai lipsit extrem de tare
Tu oaza întinsă de încântare
Tu iubirea vieții noastre
Te dorim extrem de tare.

Si la tine iar ajungem
Cu rucsacul în spinare
Noi venim la tine iarasi
Încălțați în Sandale.

Vama Veche ne așteaptă
La distracție cu noi
Fara griji și fără bani
Hai la mare dragii mei.

Sper ca v-a plăcut poezia mea. Scumpii mei prieteni ultima luna de vara din an a început, eu vă rog doar atât. Distracti-va cât mai mult. Viața este precum o ciocolata amara, dar dacă îi punem putina miere deasupra o să o îndulcim. Aveți încredere in voi.
Marea ne așteaptă pe toți, haideți să profităm de asta.
Sunteți încă tineri, simtiti-va bine, învățați copiii ca daca își doresc cu adevărat ceva în viață pot să obțină acel lucru dacă lupta.

Vacanta plăcută dragii mei!



Noutati pentru voi!!!
Cei de la ZorileStore.ro au o pregatit o campanie foarte interesantă pentru clienți: cumperi orice produs de pe site până pe 21 august și intri automat într-o tragere la sorți din care vor rezulta trei câștigători care vor ajunge la mare în Vama Veche, cu încă 7 prieteni fiecare. Toți cei 24 de norocoși (3 castigători cu câte șapte prieteni fiecare) au camparea (paturi) în Cortul celor Șapte Simțuri și micul dejun asigurate, în perioada 26-29 August. Iar cazarea va fi specială, pentru că o să fie la Sandalandala, cel mai cool loc de camping din Vama Veche!

28 de comentarii:

  1. Un rucsac si niste sandalute precum acestea de pe site sunt cele mai nimerite pentru o vacanta

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar daca a fost o vara caniculara parca regret ca se termina.

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia m-am intors de la mare si as merge din nou.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, ultima lună, ce păcat! Repede trece!
    Nu am ajuns anul asta la mare, dar eu sper ca pe la anul sa reușim.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca am cantat cu totii la un moment dat: Vine vara bine-mi pare, vreau sa plec si eu la mare. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. vreau si eu in vama cu sandale la mult soare

    RăspundețiȘtergere
  7. anul acesta nu vom ajunge la mare, micuta noastra a facut dermatita de la soare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Concediu placut si vreme buna draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  9. ce frumoasa-i poezia.. mi-as fi dorit sa fi ajuns si eu anul acesta la mare dar din pacate nu se poate..dar la anu voi fi prima :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce dragut din parte celor de la zorile , ca trimi atatea pesoane ,in avacant adica i cu adevarat sansa sa iti inviti toti prieteni la mare alaturi de tine ,si nu un numar limitat ,sau sa iti iei toata facmilia !Mi-a luat si eu de la ei sandale acestea http://www.zorilestore.ro/sandale-femei-zaxy-origami-sandal-f-81645_90060 la reduce de 56% si mi-se par foarte comode deaorece au talpa mai inalta o mini platforma ,si fiind albe se potrivesc la orice !Poate am si eu noroc si mai mergem o data la mare anul acesta !

    RăspundețiȘtergere
  11. Mie mi-au placut la nebunie Noutatile!!! Acum intru sa iau ceva! Multumesc de pont! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu n-am bifat marea anul acesta, sper la anu!

    RăspundețiȘtergere
  13. vacanta placuta si sa te distrezi si pentru mine eu nu am timp de mare, chiar daca am sandale :P

    RăspundețiȘtergere
  14. Chiar daca am fost la mare mai vreau 😢

    RăspundețiȘtergere
  15. Chiar daca am fost la mare mai vreau 😢

    RăspundețiȘtergere
  16. Superba poezie, la mare nu am fost anul asta, dar sper sa ajung anul viitor

    RăspundețiȘtergere
  17. Abia astept sa merg si eu la mare! :)
    Frumoase versuri!

    RăspundețiȘtergere
  18. Mare,soare si sandale. Vacanta frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  19. In doua saptamani vedem si noi marea..anul acesta mai tarziu decat in anii precedenti, dar...e important ca nu o ratam!

    RăspundețiȘtergere
  20. Vacanta placuta si tie! Am vazut pe facebook ca esti ma mare!

    RăspundețiȘtergere
  21. N-am mai fost la mare de câțiva ani, dar când ți-am citit rândurile mi-ai făcut un dor de ducă.... asta e, anul ăsta nu se mai poate. Cât despre Zorile Store, jos pălăria!

    RăspundețiȘtergere
  22. Sper ca ati prins vreme buna chiar daca a si plouat putin.

    RăspundețiȘtergere
  23. Pentru baiatul meu merg in fiecare an la mare.

    RăspundețiȘtergere
  24. Imi place sa ma plimb dimineata inaite de a rasari soarele pe malul marii.

    RăspundețiȘtergere