vineri, 5 august 2016

Ce trebuie sa contina bagajul pentru o excursie minunata in tara si la mare

Buna dragii mei. cand v-am povestit in primul articol de pe luna aceasta v-am promis ca va voi spune ce anume va contine bagajul meu pentru excursia in tara si la mare de saptamana viitoare.


  1. Haine. Avem nevoie de multe tricouri, pantaloni scurti atat pentru noi cat si pentru Alex, rochite pentru mine.
  2. Ochelari de soare. Cum sotul nu poarta ochelari de soare aici numai Alex si cu mine vom avea perechile noastre de soare.
  3. Lotiunea de soare. Avem nevoie sa ne protejam pielea asa ca vom apela la o lotiune de piele cu un SPF destul de ridicat
  4. Pampersi. Extimez ca un bax de 50 de bucati imi vor ajunge pentru excursia noastra de o saptamana
  5. Sosete. O sa iau cate 10 perechi pentru Alex si 7 pentru sotul meu
  6. Chestii de rontait. Cum Alex mereu rontaie cate ceva in masina o sa ii luam pachete cu sticksuri, biscuiti, pufuleti
  7. Jucariile favorite. Alex adora cateva jucarii si daca nu le avem ne plange in masina. Asa ca obligatoriu o sa avem cei doi minioni, ursuletul tedi, catelusul si telefonul lui
  8. Multe prosoape. Avem nevoie de multe prosoape atat pentru plaja cat si pentru dus
  9. Apa. Alex imi consuma cate 1,25 de litri de apa pe zi asa ca avem nevoie de multa apa.
  10. Costume de baie. 
  11. Incaltaminte
  12. Palarii.
Acestea trebuie sa ni le achizitionam ca nu mai avem nici eu si nici Alex. Pentru asta mi-am propus sa intru pe zorilestore.ro la categoria de Accesorii si sa achizitionez pentru baietelul meu :

Pentru mine m-am gandit ca ar fi potrivita 

                         palarie-femei-atlantis-bucket-f-bucketfantasy_royal

Daca tot suntem la aceasta categorie de palarii am gasit o palarie potrivita si pentru  sotul meu.
Daca intrati in categoria Sepci veti gasi acest model care mie mi se pare extrem de comica.

                                               Sapca ATLANTIS pentru barbati CAPTAIN

O sa arate extrem de comic cu ea, stiu sigur ca se va umfla in pene crezand ca este capitanul familiei (dar hai sa fim sinceri eu sunt capitanul aici, hihihi)

Oricum dragii mei in timp ce cautam produsele necesare am gasit asta: 






Cumpara orice produs in perioada 22.07-21.08 de pe site si poti castiga o excursie impreuna cu alti 7 prieteni un weekend in Vama Veche.
Toți cei 24 de norocoși (3 castigători cu câte șapte prieteni fiecare) au camparea (paturi) în Cortul celor Șapte Simțuri și micul dejun asigurate, în perioada 26-29 August. Iar cazarea va fi specială, pentru că o să fie la Sandalandala, cel mai cool loc de camping din Vama Veche!

9 comentarii:

  1. Te-ai gandit la tot ce este necesar pt intreaga familie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa aveti si vreme frumoasa si totul e perfect

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bine ,te-ai gandit la toate...si palaria pe care ai aleso pentru tine e fffoarte frumoasa ,iar a sotului e haioasa...bravo tie!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bine ,te-ai gandit la toate...si palaria pe care ai aleso pentru tine e fffoarte frumoasa ,iar a sotului e haioasa...bravo tie!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Alex sa fi cuminte si sa o asculti pe mamica.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai toata lumea stie ca femeile sunt cele caresunt capitani de vas in casa!stii vorba aia fetelor dupa cum canta cocosul dar cocosul danseaza dupa cum cantam noi :))!

    RăspundețiȘtergere
  7. Palariile sunt foarte importante.Ai ales unele chiar frumusele

    RăspundețiȘtergere
  8. Bagajul e o bataie de cap atunci cand pleci in calatorie!

    RăspundețiȘtergere